Trojanowicz-Kasprzak Maria Czytam globalnie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Proza
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
wypożyczone
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(66)
Kraszewski Józef Ignacy
(62)
Popławska Anna
(62)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(59)
Lenin Vladimir Il'ič
(56)
Trojanowicz-Kasprzak Maria Czytam globalnie
(-)
Rzehak Wojciech
(56)
Zarawska Patrycja
(52)
Prus Bolesław
(42)
Wańkowicz Melchior
(41)
Courths-Mahler Hedwig
(40)
Szal Marek
(40)
Żeromski Stefan
(40)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(38)
Bourgeois Paulette
(37)
Musierowicz Małgorzata
(37)
Clark Brenda
(36)
Stelmaszyk Agnieszka
(36)
Ławnicki Lucjan
(36)
Mickiewicz Adam
(35)
Montgomery Lucy Maud
(35)
Michalak Katarzyna (1969- )
(34)
Konopnicka Maria
(33)
Słowacki Juliusz
(33)
Lerum May Grethe (1965- )
(32)
Włodarczyk Barbara
(32)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(32)
Chotomska Wanda
(30)
Ludwikowska Jolanta
(30)
Głowińska Anita
(29)
Steel Danielle
(28)
Angelsen Trine (1965- )
(27)
Polkowski Andrzej
(27)
Angelsen Trine (1965- ). Córka morza
(26)
Twardowski Jan
(26)
Wasilewski Kazimierz
(26)
Górski Wojciech
(25)
Widmark Martin (1961- )
(25)
Wójcik Elżbieta
(25)
Wilczyńska Karolina (1973- )
(24)
Zimnicka Iwona (1963- )
(24)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(24)
Broniek Dominik
(23)
Iwaszkiewicz Jarosław
(23)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(23)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(22)
Drabik Wiesław (1956- )
(22)
Evans Richard Paul (1962- )
(22)
Giełczyńska-Jonik Agata
(22)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(22)
Makuszyński Kornel
(22)
Marciniakówna Anna
(22)
Nurowska Maria
(22)
Siesicka Krystyna
(22)
Stadtmüller Ewa
(22)
Willis Helena (1964- )
(22)
Rozwadowski Stanisław
(21)
Steel Danielle (1948- )
(21)
Supeł Barbara
(21)
Szancer Jan Marcin
(21)
Tuwim Julian
(21)
Bidwell Anna
(20)
Bunsch Karol
(20)
Guze Joanna
(20)
Jan Paweł
(20)
Lem Stanisław
(20)
Skibniewska Maria
(20)
Steel Danielle (1947- )
(20)
Zieliński Bronisław
(20)
Świętek Edyta (1975- )
(20)
Bidwell George
(19)
Broekere Hanna de
(19)
Busquets Carlos
(19)
Godula Patrycja
(19)
Krzyżanowski Julian
(19)
Lindgren Astrid
(19)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(19)
Masterton Graham (1946- )
(19)
Picoult Jodi (1966- )
(19)
Roberts Nora (1950- )
(19)
Rodziewiczówna Maria
(19)
Rychlicki Zbigniew
(19)
Szklarski Alfred
(19)
Szulc Andrzej
(19)
Żeleński-Boy Tadeusz
(19)
Babińska Magdalena
(18)
Jasienica Paweł
(18)
Lofting Hugh
(18)
Michalska-Szwagierczak Aleksandra (1964- )
(18)
Nepomucka Krystyna (1920-2015)
(18)
Nesme Alexis
(18)
Rivers Francine (1947- )
(18)
Roberts Nora
(18)
Szelburg-Zarembina Ewa
(18)
Widmark Martin (1961- ). Biuro detektywistyczne Lassego i Mai
(18)
Żeleński Tadeusz
(18)
Borucki Marek
(17)
Dąbrowska Maria
(17)
Fiedler Arkady
(17)
Fox Marta
(17)
Gawryluk Barbara
(17)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
0-5 lat
(4)
6-8 lat
(4)
Dzieci
(4)
Rodzice
(4)
Temat
Czytanie globalne
(4)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(4)
Opowiadania i nowele
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Kącik dla dzieci. 0/Op. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Kącik dla dzieci. 0/Op. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Kącik dla dzieci. 0/Op. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Kącik dla dzieci. 0/Op. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej